Thursday, 17 April 2014

Bukan Senang Nak Tengok Saya Nanges Tahu?!



-BISMILLAH-

Jujur saya cakap bukan senang nak tengok saya nangis bila tengok video ataupun gambar apa2, kadang itu bila tengok video apa2lah kat Yotube pastu orang komen kat ruangan komen,


"Video ini buat aku menangis"

"Terharu"

"Thanks sbb upload video ni, tak henti2 aku nanges wuuu"

Dan dalam masa yang sama saya sendiri sejujurnya tak terasa apatah lagi ternangis pabila tengok video tuh. Macam keras hari pon ada, eh.

Namun begitu, nyata video kat bawah ini mampu 'mengawal' emosi dan perasaan saya sehingga mampu membuatkan air mata jernih keluar dari kelopak mata. Ya, saya tahu anda semua dan tengok dah pon video ni tapi izinkan saya untuk kongsikan jugak memandangkan saya mempunyai 100% kebebasan dan bertanggungjawab sepenuhnya atas blog saya ni kannn. Ohoi!

Tengoklah, ambillah pengajaran yang tak ternilai dari ibrah video ini.




Mekasehh.

Love u ummi ayah.

1 comment:

Anonymous said...

sedih sangat... i luv my momm... ;(